poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Czarna maseczka Rosegal.

Czarna maseczka- Rosegal =KLIK



Po maseczkę z internetowego sklepu Rosegal postanowiłam sięgnąć po przeczytaniu recenzji na jej temat u innej blogerki. 
Pomyślałam, że skoro u niej się sprawdziła to może w moim przypadku również. 
Pewnie cześć z Was już słyszała o takich czarnych maseczkach. 
Maseczka jako cel ma usuniecie zaskórników. 
Jej konsystencja jest rzadka. 
 Jest dosyć wydajna. 
Bardzo łatwo się ją nakłada na skórę twarzy. 
Trzymamy jak od 20 do 30 minut. 
 Po upływie czasu ściągamy ją łatwo z twarzy.
Pozostałości po maseczce wystarczy zmyć wodą. 
Maseczka w moim przypadku się sprawdziła i wyciągnęła wiele zaskórników.  
Śmiało mogę ją polecić.



9 komentarzy:


  1. Fantastic post!
    Kisses :)
    Soslu Badem by Dilek

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie, że się sprawdziła, zamówię ją siostrze, klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym się bała trochę, że pojawi się jakieś uczulenie :) Odważna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro wyciąga zaskórniaki, to ja jej niw chcę. Wolę je jednak mieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha ha Mały błąd mi się wkradł. Miało być zaskórniki, a nie zaskórniaki. Hi hi hi zabawnie wyszło.

      Usuń
  5. Wow ale czad !! :D
    jeszcze nie mialam okazji jej używać, ale z chęcią wypróbuję tego cuda <3

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie się nie sprawdziła :( ALe ciesze się że Tobie przypadła d Gustu :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobną maseczkę tylko zamówioną z innej strony :)

    OdpowiedzUsuń