poniedziałek, 11 lipca 2016

OPAKOWANIA Allinpackaging

Niedawno dotarła do mnie przesyłka z opakowaniami i kosmetyczkami ze sklepu Allinpackaging.
 Dwa plastikowe pudelka z metalowymi zatrzaskami. 
Jedno o pojemności 750ml, a drugie  500ml. 
Maja szerokie zastosowanie. 
Ja będę w jednym przechowywać patyczki do uszu, a w drogim waciki. 
Można trzymać w nich również mąkę, cukier, makarony, ryż i przyprawy. 
Bardzo przydatne w łazience jak i w kuchni. 
Panowie natomiast mogą w nich przechowywać na przykład śrubki, gwoździe lub inne drobiazgi. 
Słoik 750ml= KLIK 
Słoik 500ml= KLIK
Wybrałam również dla siebie kosmetyczkę w paski ponieważ ta poprzednia już się zużyła. 
Kosmetyczka nie jest zbyt duża, ale mieszczą się wszystkie kosmetyki, które aktualnie używam. 
 Kosmetyczka= KLIK
Drogą kosmetyczkę zamówiłam jako prezent dla córki znajomej.
W sowy więc myślę, że nastolatce będzie odpowiadał taki wzór.  
Kosmetyczka= KLIK

Jako niespodziankę dostałam podróżny atomizer do perfum. 
Jego pojemność wynosi 5 ml.
Teraz ulubione perfumy będę mogła mieć zawsze przy sobie. 
Atomizer=KLIK
W sklepie internetowym Allinpackaging możecie dostać wiele ciekawych i wielofunkcyjnych produktów.
Wszystkie opakowania kto re posiadam są solidnie i estetycznie wykonane. 
Polecam Wam zapoznać się z całym asortymentem tego sklepu. 
Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.

3 komentarze: