poniedziałek, 14 grudnia 2015

PIRAMIDKI POP CROP - ZIOŁA WŁOSKIE RAFEX

Na początku bieżącego miesiąca otrzymałam dwie przesyłki, w którym znalazłam produkty do testów.
Jedna z piramidkami Popcrop i druga z ziołami i przyprawami od Rafex.


Dziś z rodziną postanowiliśmy przetestować dwa kolejne rodzaje piramidek. Bio i pełnoziarniste.
Recenzje o piramidkach kukurydzianych i bezglutenowych możecie przeczytać tutaj.  
 Piramidki są ciekawą opcją do przegryzienia w pracy,  szkole,  na piknik czy nawet na czas spędzony z książką w domu
Zamiast czipsów warto kupić dla siebie i rodziny zdrowsze małe co nie co.

 BIO PIRAMIDKI 
-bez konserwantów,
-wysoka zawartość błonnika,  
-duża dawka pozytywnej energii, 
-pieczone bez tłuszczu. 
SKŁAD
-ryż, 
-żyto,  
-kasza gryczana biała, 
-kasza gryczana prażona, 
- sól morska. 

PEŁNOZIARNISTE PIRAMIDKI ZBOŻOWE
-bez konserwantów,
-wysoka zawartość błonnika,  
-duża dawka pozytywnej energii, 
-pieczone bez tłuszczu. 
SKŁAD
-pszenica,  
-ryż, 
-żyto, 
-kasza gryczana biała, 
-kasza gryczana prażona, 
-sól morska. 

Do piramidek postanowiłam przygotować dwa sosy. 
Czosnkowy, który jest faworytem w naszym domu oraz pomidorowy.


Do sosu pomidorowego użyłam pomidorów z puszki oraz przyprawiłam go ziołami włoskimi ze sklepu Rafex
Dla mnie ta przyprawa jest dość intensywna w smaku, i wykorzystam ją do dań, w których można pozwolić sobie na ostrzejsze smaki.

 ZIOŁA WŁOSKIE 
Zastosowanie do mies, sosów i innych potraw. 
SKŁAD
-sol 35%,
-lubczyk, 
-tymianek, 
-oregano, 
-papryka płatki, 
-czosnek granulowany, 
-rozmaryn, 
-cukier, 
-papryka ostra. 

 Zioła można zakupić w opakowaniach kg za 15 zł i w opakowaniach 60 gr za 2 zł. 
Poniżej daje link do tych ziół.

 

5 komentarzy:

  1. Fajne te piramidki. Widziałam je w Rossmanie i kupiłam kukurydziane :) Nawet nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. my też podgryzamy piramdki, też muszę pomyśleć o jakimś sosie do nich

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie to wygląda, jeszcze nie próbowałam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń