czwartek, 24 maja 2012

WĄTRÓBKA Z PIECZARKAMI

SKŁAD
-0,5 kg wątróbki (najlepiej drobiowa),
-1 cebula,
- 25 dag pieczarek,
-śmietana,
-olej,
-sól i pieprz,
-ewentualnie odrobina mąki

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA
Cebulę obrać  i posiekać, pieczarki umyć i pokroić w plasterki.
Na patelni rozgrzać trochę oleju- ok. 2-3 łyżki i wrzucić na niego cebulę. 
Posolić.
Po chwili dodać pieczarki.
Lekko podsmażyć, a następnie dusić pod przykryciem aż zmięknie.
Na osobnej patelni rozgrzać ponownie trochę oleju.
Wrzucić na niego umytą, oczyszczoną z błon, wysuszoną i pociętą na kawałki wątróbkę bez żadnych przypraw (inaczej będzie twarda).
Do podsmażonych pieczarek i cebuli dodać 2-3 łyżki śmietany.
Jeśli podczas smażenia pieczarki puściły dużo wody - można zagęścić łyżką mąki.
Na koniec połączyć z wątróbką.
Posolić i popieprzyć do smaku.
 


SMACZNEGO!!!


13 komentarzy:

  1. lubię wątróbkę:) ale bez przesady hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. nienawidze watróbki ae w twoim wykonaniu wyglada apetycznie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię wątróbki, w dzieciństwie pamiętam jadłam ale teraz nie tknę! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie w dzieciństwie nie przepadałam. :-D

      Usuń
  4. szkoda , ze nie jem ziemniaków ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię wątróbkę, ale pod taką postacią jeszcze nie jadłam. Wygląda bardzo smakowicie i zachęcająco. Będę musiała wypróbować ten przepis. Już korzystałam z kilku twoich przepisów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że są osoby którym się spodobały moje przepisy.

      Usuń
  6. Spróbuję :)) wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam,uwielbiam wątróbkę:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Watrobki z pieczarkami jeszcze nie jadlam:) ale musze sprobowac:)
    Bardzo lubie poznawac nowe smaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. polecam stronę: https://www.facebook.com/rzygi.na.patelni

    OdpowiedzUsuń