środa, 9 maja 2012

MOJE NOWE ZAKUPY

Wczoraj wybrałam się do paru sklepów z nadzieją, że kupię sobie jakieś nowe sandałki na lato.
Nie wiem czy ze mą jest coś nie tak, ale nic mi się nie spodobało.
Może zrobiłam się już bardziej wybredna niż kiedyś, albo w tych sklepach nic nie mają ciekawego.
Powiem wam szczerze, że nawet ubrania które wiszą na wieszakach czy manekinach mi się nie podobają.

Z jedynej rzeczy jakiej jestem zadowolona to pomarańczowe klapki (do chodzenia po domu) jakie sobie wczoraj kupiłam w sklepie Deichmann za 29 zł. 
Jednak nie było takiego koloru jaki planowałam kupić.
Myślałam o różowych lub niebieskich.
Dostępne są w kolorach białych, czarnych, pomarańczowych i żółtych.
Słyszałam opinię, że są bardzo wygodne i z tym muszę się zgodzić.
Jeśli chodzi o trwałość to męża siostra trzy lata temu kupowała w Deichmannie i bardzo sobie je chwali.
Widziałam tańsze za 10zł, ale ponoć nie są trwałe i czuć od nich chińskim plastikiem.


16 komentarzy:

  1. Przy następnej wizycie w rossmanie polecam powąchać !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno sprawdzę jak pachną i może się skuszę.

      Usuń
  2. przepłaciłasz , nie dałam bym za nie 29 zł , ja mam takie same tlko ze czarne i kupilam za 10 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałaś dodać jak pięknie śmierdzą plastikiem i jakiej kiepskiej jakości są.
      Ja chcę by mi służyły kilka sezonów, a nie jeden.

      Usuń
    2. znam osobę która ma takie juz jak weszly czyli od roku 2009 i nie smięrdzą

      Usuń
    3. Nie ma czym się chwalić Emilio. Mi by było wstyd pisać publicznie o śmierdzących chińszczyzną klapkach za 10zł. Wolałabym "przepłacić" jak ty to stwierdziłaś i mieć porządne klapki niż takie badziewie ze straganu.

      Dodam jeszcze od siebie, że wyczuwam zazdrość twoją w stosunku do Moniki. Ciągle piszesz tylko o przepłacaniu. Może lepiej w ogóle się tu nie wypowiadaj jak masz pluć jadem.

      Usuń
    4. każdy ma prawo do swojej wypowiedzi, nie ważne czy to będzie coś miłego czy nie

      Usuń
  3. kolor świetny ale moje stopy plastikowi mówią nie, zwłaszcza jeśli chodzi o domowe lenistwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję kochana, jak widzę gust mamy identyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śmieszne ;) ale ładne i na pewno wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń